REGULAMENTUL CLINICII SI CONDITII CONTRACTUAL

PROGRAMAREA DATEI OPERATIEI SI TAXA DE REZERVARE

Data operatiei poate fi programata telefonic, prin e-mail sau pe baza formularului de pe seit.

Operatiile la clinica noastra se efectueaza doar in cazul platii taxei de rezervare.

Taxa de rezervare se poate achita la clinica sau prin virament bancar.

Pacientul este obligat sa achite taxa de rezervare pina la data limita comunicata. In caz contrar se anuleaza programarea efectuata.

Cuantumul taxei de rezervare se comunica prin e-mail odata cu anuntarea datei programate.

Preturi / Oferte

In fiecare caz pretul competent pentru interventia chirurgicala este cel confirmat cu plata arvunei si cu confirmarea scrisa.

Pretul confirmat cu plata arvunei, ulterior nu poate fi modificat, nu se poate modifica ulterior pe alta varianta de pachet, nu se poate combina cu alta promotie, cu pret avantajos.

Ofertele, preturile promotionale sunt valabile exclusiv pentru perioada specificata, nu pot fi combinate cu alte reduceri, nu sunt valabile la interventiile chirurgicale in prealabil rezervate si confirmate cu plata acontului.

 
TERMENI DE PLATĂ
În clinica noastră, taxa chirurgicală poate fi decontată după cum urmează:
- în numerar în ziua intervenției chirurgicale.
- cu plata unui card Baccard în ziua intervenției chirurgicale. (VISA, MASTERCARD)
- prin transfer bancar cel târziu cu o zi înainte de operație.

RENUNTAREA LA OPERATIE / MODIFICAREA PROGRAMARII

Pacientul poate renunta la operatie in scris prin e-mail.

Atragem atentia stimatilor Pacienti, in cazul renuntarii la ziua/zilele rezervate pentru interventie chirurgicala, concret confirmata cu depunerea acontului, acontul nu se poate revendica, nu avem posibilitatea de rambursare. Asadar pacientul, care nu se prezinta la interventie chirurgicala renuntind voluntar sau din propria greseala, pierde acontul in intregime.

Clinica nu poate fi obligata pentru rambursarea acontului depus.

In cazul in care pacientul a depus acontul pentru interventie chirurgicala, pentru ziua/zile indicate in confirmare, data solicitata nu poate fi modificata.

In cazul rezervarii datei de interventie chirurgicala in intervalul perioadei prioritare, cind este publicata oferta Last Minute sau Oferta Speciala, cu anularea zilei de intervetie chirurgicala pacientul pierde in intregime acontul depus pentru interventie si nu poate fi revendicat de la clinica.

O noua data pentru interventie conform regulei principale se poate solicita numai cu depunerea unui nou acont.

 

Exceptie fac din cele definite mai sus urmatoarele cazuri:

In cazul in care din cauza unei boli neastepte, a unui obstacol inevitabil sau din cauza unei probleme grave se va renunta la ziua de interventie si pacientul confirma cu certificat medical ( medic de familie, bilet de iesire din spital, medic specialist) sau cu un document oficial, o singura data poate modifica data operatiei fara ca acontul depus de pacient sa fie pierdut. Data se poate modifica in cadrul unui interval de doua luni de la data renuntarii. In cazul cererii unei noi date dupa doua luni (intelegind modificarea si cererea datei noi) pacientul e obligat sa plateasca un nou acont.

O noua data de interventie se poate solicita cu plata unui nou acont cu preturile valabile pentru perioada respectiva.

In cazul in care clinica din diferite motive neprevazute este impiedicata in executarea interventiei din alte cauze inevitabile sau alt motiv neasteptat nu poate primi pacienti in data rezervata, in fiecare caz trimite instiintare pacientului/pacientilor afectati. Modul de instiintare este prin email sau telefonic.

Cu privire la gravitatea motivului care impiedica executarea interventiei, clinica ofera pacientului afectat trei date alternative pentru executarea operatiei. Daca pacientul nu accepta una dintre cele 3 date oferite, clinica nu este obligata sa ofere alta data de interventie conform careia data operatiei se considera anulata de catre pacient si acontul este pierdut. Pacientul nu poate solicita rambursarea acontului.

Cu plata acontului, pacientul isi exprima acordul ca aceste informatii sint intelese in intregime, a luat la cunostinta si se obliga sa accepte, nu pretinde despagubire de la clinica conform informatiilor primite.

Detaliu din Legea V al anului 2013 (PTK)

 

6:185.§ ( Acont)

(1) Banii platiti celeilalte parti, atunci poate fi considerat acont daca aceasta plata este facuta pentru consolidarea unui angajament si acest scop reiese evident din contract.

(2) Daca contractul este indeplinit, datoria scade cu suma acontului. Daca contractul nu se indeplineste dintr-o cauza pentru care nici una din parti nu este vinovat sau ambele parti sint vinovate, acontul va fi rambursat.

(3) Partea responsabila pentru nereusita indeplinirii pierde acontul sau acontul primit va fi rambursat de doua ori.

(4) Pierderea acontului sau rambursarea dubla nu indica scutire de sub urmarile incalcarii contractului. Suma clauzei sau a despagubirii scade cu suma acontului.

(5) La cererea debitorului, tribunalul poate modera suma excesiva a acontului.

Regulament privind anularea datei interventiei:

 - anularea interventiei cu 30 zile inainte de operatie: va fi calculat  30% din pretul operatiei

- anularea interventiei cu 14 zile inainte de operatie: va fi calculat  50% din pretul operatiei

- anularea interventiei cu  7 zile inainte de operatie : va fi calculat  80% din pretul operatiei

- anularea interventiei cu  3 zile inainte de operatie : va fi calculat 100% din pretul operatiei  

Pacientul este obligat sa plateasca acontul pana la data specificata, in caz contrar clinica noastra are dreptul la anularea zilei chirurgicale. In acest caz pacientul are dreptul sa solicite o noua  programare de zi chirurgicala, cu depunerea acontului.

or84r20.jpg

CONSULTATIA

La clinica noastra atat consultatia personala cat si consultatiile prin e-mail sunt gratuite. Consultatia personala se poate face numai pe baza planificarii prealabile atat la Szeged. Pentru consultatie ne puteti contacta telefonic, prin e-mail sau cu ajutorul chestionarului publicat pe seitul nostru Fara planificare prealabila clinica nu efectueaza consultatii personale. Ne puteti contacta telefonic de luni pina vineri intre orele 9-18 si sambata intre orele 9-13. Colegii nostri va pot da informatii generale referitoare la consultatie, operatia de implant de par. Planificarea cantitatii de fire de par necesare, informatii legate de posibilitatea derularii operatiei se pot obtine de la medicii nostri doar pe baza consultatiei.

SOLICITATI O CONSULTATIE GRATUITA!

La clinica noastra atat consultatia personala cat si consultatiile prin e-mail sunt gratuite. Consultatia personala se poate face numai pe baza planificarii prealabile atat la Szeged. Pentru consultatie ne puteti contacta telefonic, prin e-mail sau cu ajutorul chestionarului publicat pe seitul nostru. Fara planificare prealabila clinica nu efectueaza consultatii personale. Ne puteti contacta telefonic de luni pina vineri intre orele 9-18 si sambata intre orele 9-13. Colegii nostri va pot da informatii generale referitoare la consultatie, operatia de implant de par. Planificarea cantitatii de fire de par necesare, informatii legate de posibilitatea derularii operatiei se pot obtine de la medicii nostri doar pe baza consultatiei.
Doctor Hair Clinic

SOLICITATI O CONSULTATIE GRATUITA!

Klinikánk új címe: Tisza Medical Center / Cédrus Liget, F. épület fsz:4-5-6.
6724 Szeged, Bakay Nándor utca 24. / (Rigó utca felőli első épület)

A klinika bejárata földszinti, utcafrontról közelíthető meg amely a Cédrus Liget F. épületének bejáratától jobbra található.

info@dhc.hu
+36 20 610 10 54
Bisnode tanusítvány

Informații utile

Facebook

+36 20 610 10 54 6721 Szeged Teleki u. 9.
info@dhc.hu
Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
More information Ok Decline